Incarcare in frameuri
Moderatori: eyecon, Moderatori
Incarcare in frameuri
sunt incepator in ale htmlului,sunt la primul site si am o poroblema.Am folosit frameseturi si meniul este in frameu de sus.Cand dau click pe o optiune din meniu pagina tinta mi se incarca in frameu cu meniul,iar io vreau sa o incarce in alt frame.Cum fac asta,sau cum fac sami incarce alt alt doc html in care sa am schimbat doar fremu respectiv(restu frameurilor-meniu,links sa fie aceleasi).Sper ca mati inteles ca nu prea am un limbaj "tehnic".Ms
-
un_guru
- Average Member
folosirea div-urilor in locul tablelelor?
Sunt cateva discutii chiar pe forum legate de subiect. Si parca marea majoritate nu era de acord.
Iar frame-urile au un alt rol. Frame-urile incarca mai multe pagini intr-una singura. Poti sa faci asta si cu ajutorul php sau js; incluzand continutul unei pagini in alta, intr-un table sau ce vrei tu.
Nu cred ca poate fi voraba de un standard, ci mai mult de necesitate si confort.
Sunt cateva discutii chiar pe forum legate de subiect. Si parca marea majoritate nu era de acord.
Iar frame-urile au un alt rol. Frame-urile incarca mai multe pagini intr-una singura. Poti sa faci asta si cu ajutorul php sau js; incluzand continutul unei pagini in alta, intr-un table sau ce vrei tu.
Nu cred ca poate fi voraba de un standard, ci mai mult de necesitate si confort.
DIV-uri pozitionate/formatate folosind CSS... dar daca esti inca la faza ca ai probleme cu frameset-urile, mai ai un pic de invatat.
In alta ordine de idei, <table> are rolul lui si nu cred ca trebuie eliminat 100% (dincolo de situatiile evidente, ajuta la form-uri complicate, de exemplu).
Ideea de baza este ca markup-ul (HTML) sa fie curat si sa nu contina decat elemente structurale (nu si atribute legate de prezentare - culori, latimi, inaltimi, etc), aceste atribute fiind aplicate folosind CSS.
Avantajele sunt importante:
1. Pagina este inteligibila in orice browser, cat ar fi el de handicapat (telefoane mobile, PDA, WebTV, etc).